Geplaatst: 11-03-2004 12:15
[10767] Ik heb een Ducato 25TDI van 1998 ,start goed,soms blijft het voorgloeilampje na pinken maar niet altijd.De motor start van de eerste keer maar blijft stationair draaien, na een 5 tal minuten opwarmen komt het vermogen op.In het begin rookt hij fel maar als hij even opgewarmd is niet meer.Ik denk aan een temperatuursensor of een luchtinlaatklep.Enig advies?