Geplaatst: 14-03-2004 20:10
[10889] vraagje waar zit normaal een intercooler bij dit type auto
heb er namelijk geen een wil er een inbouwen maar heb geen ruimte ook ivm de condensor maar vraag mij ook af of met het
afkoppelen van egr en een intcooler erbij het vermogen merkbaar omhoog gaat voertuig heeft een top van net 140km per uur
vraag mij af of dat normaal is