intercooler

4 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-03-2004 20:10

[10889] vraagje waar zit normaal een intercooler bij dit type auto

heb er namelijk geen een wil er een inbouwen maar heb geen ruimte ook ivm de condensor maar vraag mij ook af of met het

afkoppelen van egr en een intcooler erbij het vermogen merkbaar omhoog gaat voertuig heeft een top van net 140km per uur

vraag mij af of dat normaal is