4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-12-2005 20:07
[45289] Ik heb een MB 230 uit 1967.Hierbij is de koppakking lek.Na het losdraaien van de kopbouten blijft de cilinderkop vastzitten.Wie kan mij een oplossing geven voor deze kop te lossen