2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 26-12-2005 21:09
[45373] HAllO Werner
Welke olie gaat erin de automaat van de IS200.
Ik heb gelezen T-4 van toyota.
Of is er een alternatief.
Bedankt alvast en nog een fijne kerst toegewenst.