Geplaatst: 15-03-2004 12:37
[10925] afgelopen week is in de file mijn motor warmgelopen, natuurlijk ben ik zo snel mogelijk aan de kant gaan staan. heb water bijgevuld maar na 1 Km spoot het water er weer uit. nu heb ik mijn koelsysteem laten ontluchten en laten vulllen, maar na ca. 2 KM loopt mijn motor weer warm. mijn kachel doet het niet meer en hij valt af en toe bijna stil als ik een bocht doorga of over een drempel rijd. is dit mijn thermostaat, waterpomp, of alweer een lekke koppakking? wie kan mij helpen.