Geplaatst: 05-01-2006 19:13
Tijdens stationair draaien loop de motor onrustig, dit is alleen het geval als de motor warm is trouwens.Ik had gedacht om dat er veel lucht bellen in het brandsysteem zaten het misschien daaraan kon liggen.Maar nu krijg ik steeds meer de indruk dat het ook wel eens aan de pomp kon liggen om dat het lijkt of dat er steeds een of meedere cylinders over slaan. Wie o wie is bekent met dit probleem.