Geplaatst: 23-03-2004 15:02
[11266] Deze auto staat hier voor de 4e keer ondertussen met de melding unterspanning in het display ook willen de r.a.w. niet en de ruitenwisser doet ook niks.
De dealer heeft diverse zaken vervangen en zegt steeds dat de auto klaar is, ik heb vanmorgen de auto opgehaald en toen was hij goed. Bij de klant gebracht en een uur later weer dezelfde klacht. Maar volgens de dealer moet het nu iets anders zijn.
Ondertussen zijn de diodes in de dynamo gecontroleerd en is de spanningsregelaar vervangen. De dealer heeft de fondmodule vervangen want daar moest het aan liggen omdat de trekhaak verkeerd zou zijn aangesloten. Ik heb de trekhaak nog losgehaald maar dat hielp ook niets.
Kortom wij zijn ten einde raad de dealer rekent hoge prijzen en lost het niet op.
Wie weet raad????