Storings lampje dashboard tractioncontrol/ABS Brand

3 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-04-2004 20:45

[11745] Bij deze ford Mondeo brand op het dashboard het storingslampje van de ABS en tractioncontrol als uitlees diagnose is naar voren gekomen dat Rechtsvoor de magneet klep afsluiter onderbroken is, Nou is bij mij niet bekend of dit een electronische storing is of dat het echt in het abs moduul zit.

Wie kan mij hierbij een beetje verder helpen, en heeft zoiets al eerder bij de hand gehad? Alvast bedankt voor je reactie.