Geplaatst: 03-04-2004 20:45
[11745] Bij deze ford Mondeo brand op het dashboard het storingslampje van de ABS en tractioncontrol als uitlees diagnose is naar voren gekomen dat Rechtsvoor de magneet klep afsluiter onderbroken is, Nou is bij mij niet bekend of dit een electronische storing is of dat het echt in het abs moduul zit.
Wie kan mij hierbij een beetje verder helpen, en heeft zoiets al eerder bij de hand gehad? Alvast bedankt voor je reactie.