Geplaatst: 21-03-2004 20:14
[11197] In de usenet groep *auto.nl* is een discussie gevoerd over het vervangen van de de gloeilampen van de koplampen. Bij diverse moderne auto´s is dit een behoorlijk gepruts. Hoe moet dit officieel bij een Scenic II? (Ik denk dat de wiel kuip er uit moet)