Geplaatst: 31-07-2007 16:29
[85475]heeft iemand voor mij het onderdeel nr van de retourslangen die je gebruiktt met de retour opbrengst meten van de verstuivers. dus de slangen met de rechte messing aansluiting.en niet de slangen die bij de meet set zitten .bvd dennis