Geplaatst: 31-07-2007 20:02
[85486]ik heb juist mijn airco gevuld met 750Gr koelmiddel.(normaal 650gr dacht ik)
Ik heb geen autom. airco en bij stand 3 van mijn ventilator door de voorste luchtmonden alleen heb ik ong 13 graden.
ge voelt dat hij wel koude lucht geeft maar niet voldoende en het duurt ook vrij lang voor de uitgeblazen lucht op zijn koudst is(13 graden dan).
Ik weet niet hoe deze airco vroeger presteerde.
Daar ik deze auto nog maar sinds november 2006 heb en het toen winter was.
Ik weet wel dat ik vroeger al laguna 2 heb getest met de klimtest van renault en die trok ik soms tot 4graden celcius in de uitlaatmonden.
Dit was wel bij diesels maar normaal is dit dezelfde compressor dus....
Ik moet nu wel zeggen dat ik niet meer over een klimtest van renault beschik.(daar zit een testfunctie op die u wat in de richting van een oplossing kon helpen)
mijn koelschroeven draaien normaal maar ik heb de indruk dat mijn leidingen durven bevriezen.