Geplaatst: 27-01-2007 17:22
[72978] heeft iemand voor het volgende problem een sugestie ?
na eens flink intrappen van het gas ,gaat de auto iets schokken bij gas los en ,als ik een vaste snelheid wil rijden ook. als ik stop dan wil de moter wel eens onregelmatig stationair draaien,als ik de moter uit zet en weer start is het weer goed.