Geplaatst: 31-07-2007 22:01
[85497]Heb hier een Ford Mondeo 2.0TDCI 130pk automaat. Deze motor van deze auto slaat in een scherpe bocht naar rechts af.... Dit doet hij echter alleen als er een nog maar een kwart tank inzit en de boordcomputer ongeveer nog een actieradius van 220 km aangeeft.... Als je hem voller tankt dan geen probleem meer.... Is dit normaal???? Lijkt me niet te mogen met nog een kwart tank....
Vriendelijke groet,
Patrick, Autocentrum-Zuid Nederland