Geplaatst: 01-08-2007 19:20
[85542]wat is nu precies de vervangings interval distributieriem van deze Mondeo??
hoe zit het nu precies met vervangen spanrollen en dist. riem???
zit er op deze Mondeo al een automatische spaninrichting??
Orgineel set of Gates set???
Hoor het graag