Geplaatst: 03-08-2007 7:35
[85607]wij hebben hier een ford mondeo staan met 230 dkm op de klok
als de auto koud is reageert hij bijna niet op het gas ,als je dan vol gas geeft valt de motor uit tot dat de auto een beetje warm is.
en dan kan je wel gas geven maar niet vol gas dan gaat hij inhouden en stotteren weet iemand waar dit aan kan liggen
met vriendelijk groet chris