Geplaatst: 06-08-2007 19:39
[85774]auto reageert niet op het gaspedaal, en loopt slecht stationnair.
gasklephuis is reeds vervangen, deze foutcode is eruit.
maar reageert nog steeds niet op het gaspedaal.
egr is afgedopt, geeft foutcode gaspedaal sensor a en b. gaan deze nogal eens kapot,
of zijn er andere suggesties?
bij voorbaat dank,
marcel nijland