Geplaatst: 11-08-2007 10:14
[86178]hello
ik zit met een probleem dat ik maar niet vind. De motor slaagt niet meer aan, startmotor werkt, maar de bougies vonken niet.
ik heb ondertussen al een nieuwe bobine gekocht, maar niets helpt. Op het dashboard brand het lampje check engine.
Ik heb ook de spanning gemeten in de twee draden die toekomen op de bobine; en deze gaat omhoog als het kontakt opstaat. Ik weet niet waar het probleem ontstaat. Mss de computer, een relais of zo
Maar kan iemand me helpen?
Alvast bedankt
grtz Alejandro
(sry dat het bij proffesionals staat, ben maar particulier...nieuwkomersfout)