Geplaatst: 06-02-2007 20:32
[73725] hallo
ik heb het volgende probleem.
ik heb hier een corsa b van 1995 1.4 16v eco staan, ik starte hem hij sloeg aan en viel uit daarna deed hij niks meer.
geen lampjes niks ook niet als je hem op contact zet binnen verlichting brand wel alleen heel erg zwak
accu is goed andere accu het zelfde probleem.
zekeringen zijn allemaal nog heel.
wat kan dit zijn?
heeft iemand dit ooit mee gemaakt.
kan het de dynamo zijn? kortsluiting ofzo?
alvast bedankt