Geplaatst: 07-02-2007 21:09
[73804] Dag allemaal,
Wie kan mij vertellen of de trekhaak van een audi a4 van 1995 tot 2000 het zelfde is van een facelift 2000 tot ?, zit het in de bumper of de bevestegings steunen.
En hoe zit het met de kabel set is die ook anders.
Dit i.v.m met een eventuele tweedehandse trekhaak die ik kan kopen.
Alsvast bedankt voor het meedenken.
wessel.