Loop onregelmatig

3 reacties

Merk
Fiat
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 16V turbo
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-08-2007 1:18

[86371]bij deze auto is het probleem dat de motor onregelmatig loopt, het maakt niet uit bij welk toerental, warm of koud, de motor loopt onregelmatig.
als je in een keer kickdown doet slaat de motor af.
je kunt wel met beleid naar een hoger toerental gaan.
brandstof filter, bougies, bobine`s, bougiekabels zijn al vervangen.
koeld goed en heeft genoeg motorolie.
er zit wel een klein beetje teveel olie in de slang van de interkoeler.
toen ik de bougie kabels had vervangen deed hij het goed, maar een paar uur later begon het zelfde liedje weer opnieuw.

dit betref een elektronische ontsteking met 2 bobine`s.