Geplaatst: 14-08-2007 18:30
Heb hier een vivaro staat die van het ene op het andere moment niet meer aanslaat. storingen uitgelezen:
1. synchronisatie krukas-nokkenas (riem is niet gebroken)
2. Brandstofdruksensor
3. Voorgloeirelais.
Omdat ik niet weet hoe oud deze storingen zijn heb ik ze gewist, daarna proberen te starten. De storing met het voorgloeirelais komt weer terug. Lampje op dashboard brand wel en gaat vanzelf weer uit.
Nu de volgende vragen:
1. Waar zit dit relais?
2. stuurt dit relais ook andere zaken aan?
Alvastr bedankt,