Geplaatst: 08-02-2007 21:13
[73900] We kregen deze auto binnen met laadprobleem(lampje brande niet). Na controle bleek dynamo niet te laden. Na andere gemonteerd te hebben, brandt het lampje nog steeds niet maar dynamo laadt wel! Lampje gecontroleerd, is goed. Op dynamo zitten 5 draden, waarvan 4 in één connector, hiervan wordt er één door contact geschakeld. Relais onder dashboardkastje (rechtsonder) gecontroleerd, is goed maar krijgt geen schakelspanning. Elektrisch schema opgezocht (bij opeltje), hier staat geen starten en laden bij. Heeft iemand een idee?