Geplaatst: 13-02-2007 0:13
[74209] Vraag:
Ik krijg hier morgen een 205 van de 1e generatie (motor en bak op dezelfde olie) om de koppeling te vervangen, nou heb ik gehoord dat ik de koppeling kan vervangen zonder de bak te demonteren (net zoals bij de oude astra's). Is dit waar, en waar moet ik op letten. En welke pakkingen heb ik dan nodig voor het monteren, of kan dat met vloeibare pakking.
Ik heb dit nooit gedaan, dus alle advies is welkom.
Alvast bedankt,
erik