Geplaatst: 14-02-2007 16:19
[74335] Slaat moeilijk aan, o ringetjes lagedrukleidingen vervangen en ook van de schakelaar/sensor die op de rail zit aan de kant van het schutbord. voorop de rail zit ook een schakelaar/sensor kan het probleem daar in zitten? wie heeft een oplossing c.q. idee het het kan zijn?