Geplaatst: 12-02-2007 9:33
[74121] bij een C220 CDI brandt de mistachterlamp niet en de controlelamp op het dashbord wel. Als de alarmlichten aangezet worden knipperd de mistlamp mee, dus de lamp en bedrading zijn goed. Er zit een trekhaak onder de auto maar de stekkerdoos heb ik gecontr. en deze ziet er uit als nieuw, er zit ook geen schakelaartje in om de mistlamp uit te schakelen. Waar kan ik het beste beginnen te zoeken?
b.v.d. Sjef