Geplaatst: 17-12-2004 17:20
[22615] beste collegas ik ben bezig om een stuurhuis hoes van een 405 aande rechtse kant (dus met een lange bout aan de spoorstang ofte wel aande binnen spoorstang kogel)aan zit en darom de oude en nieuwe hoes kan de en monteren.ik heb met een grote tang geprobeert om de spoorstang los te draaien van de stuurhuis as maar met geen mogelijkheid los te krijgen.heeft iemand een tip????