2.0 DTI trekt slecht en reageert traag.

11 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Vectra
Type
Vectra-B
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-12-2004 20:29

Heb een auto die slecht trekt, en oppakt. reageerd laat bij accelereren, en trekt tot 3000 omw/min.

Storing lampje gaat regelmatig branden en gaat in noodloop.

Ik heb begrepen van een dieselcenter dat de electronisch afgeregelde pompen van dit type auto regelmatig defect gaan bij een km/st tussen 150.000 - 200.000

Het betreft dan een aluminium onderdeel in een stalen geleider, welke invreten.

Heeft er iemand ervaring met deze klacht (over deze type pomp)