Geplaatst: 19-12-2004 20:29
Heb een auto die slecht trekt, en oppakt. reageerd laat bij accelereren, en trekt tot 3000 omw/min.
Storing lampje gaat regelmatig branden en gaat in noodloop.
Ik heb begrepen van een dieselcenter dat de electronisch afgeregelde pompen van dit type auto regelmatig defect gaan bij een km/st tussen 150.000 - 200.000
Het betreft dan een aluminium onderdeel in een stalen geleider, welke invreten.
Heeft er iemand ervaring met deze klacht (over deze type pomp)