Geplaatst: 03-07-2004 11:44
[15111] mijn vraag is zijn deze modellen zelfregeld of niet(ben nu lui om de kleppen deksel af te halen):) .de gegevens van de speling ook graag inlaat...mm + uitlaat...mm.de hand boek is frans ik snap er niks van alvast bedankt.