kleppen tikken

2 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-07-2004 11:44

[15111] mijn vraag is zijn deze modellen zelfregeld of niet(ben nu lui om de kleppen deksel af te halen):) .de gegevens van de speling ook graag inlaat...mm + uitlaat...mm.de hand boek is frans ik snap er niks van alvast bedankt.