Geplaatst: 05-07-2004 18:30
[15203] ey heb een probleem de injector van de 4de cilinder doet niks injector is goed krijg alleen geen spanning op de stekker er van op de rest van de stekkers wel wie heb er een idee wat het ken zijn dacht zelf aan de comp want bruek in de bedrading lijkt me stug