Blazen

4 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-07-2004 17:54

[15559] Van het een op andere moment trekt deze auto niet meer. Uitlaat blaast langs pakking van Oxykat. Waarschijnlijk zit deze verstopt. Wie heeft dit meer meegemaakt (84000 km) Wel eens gehoord van dealer om kat een nacht in water te zetten.