Geplaatst: 16-07-2004 17:07
[15676] alleen bij rijdende auto telkens bij de 2100 toeren ongeacht
welke versnelling men rijd horen we een schavend geluid, zetten
we de auto op de brug onbelast is er uberhaupt niks te horen.
en alleen maar bij de 2100 toeren .
Erwin