Geplaatst: 19-07-2004 23:23
[15798] vandaag bij ons binnen: weinig werkende airco, koelt maar...:-nieuwe E134 in airco na een goede vacuum,elektromagneet v/d koppeling werkt intermitent van 10sec circa 20sec.denk aan defekte lage druckschakelaar of lekke leidingen.graag advies