Geplaatst: 24-07-2004 13:07
[15957] Bij hoeveel graden schakelt de viscokoppling van de koelventilator helemaal in? (dus bijna geen slip meer)
Temperatuur van een 300D aut met airco wordt bij lang stationair draaien tegen de 100 graden bij warm weer. Is dit normaal bij dit type? Viscokoppeling zit er nieuw op. Elektrische vin tegen de airco werkt als de airco aanstaat.
Alvast bedankt!
Groeten,
Paul