10 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-01-2006 19:44
Heb een 2,5 i benzine met een flinke tik in de kop,maar er is geen slijtage van de nokkenas en er is ook geen overmatige speling tussen de klepstoter en de nokkenas.
weet er iemand wat dat is ?