Geplaatst: 05-04-2004 15:29
[11807] De testkast geeft een code G17 in het verwarmingsgedeelte. Er staat als omschrijving het volgende bij:
Permanente onderbreking/kortsluiting plus buitentemperatuursensor.
Nu ben ik op zoek geweest naar deze sensor en de boeken geven aan dat deze links naast de radiator hoort te zitten. Echter kan ik hier niets vinden. Bij de claxons is nog wel een 2-polige stekker ongebruikt.
Kan iemand mij vertellen waar deze sensor zich bevind of wat anders het probleem kan zijn.
PS: Deze airco buitentemperatuursensor is niet dezelfde als degene die gebruikt word voor de displays in de auto want deze werkt wel gewoon. Als meetwaarde voor de desbetreffende sensor geeft deze -51 graden C aan.