Geplaatst: 09-04-2004 15:25
[11963] Bij deze auto valt vaak de bediening van linker en rechterruit uit. Ook werkt dan de spiegel rechts niet.
Binnenverlichting doet het soms nioet en de afstandsbediening
van de portieren werkt ook slecht.
Als wij de zekering even loshalen werkt alles weer, wie heeft een idee.
Sido SChat