Geplaatst: 12-01-2006 22:34
[46771] hallo kan iemand mij helpen heb hier een corrado met problemen met de remmen.
heb al vier verschillende abs pompen gemonteert maar blijft altijd in de eerste trap door gaan .
ben dan ook gaan zien in de technische informatie maar dit helpt niet . kan er mij iemand helpen die dit ook heeft voor gehadt. storing opvragen lukt niet.weet niet meer wat te doen en klant wordt boos.