Geplaatst: 15-04-2004 8:15
[12166] He, weet iemand of je deze motoren af kunt stellen stationair?? Deze lopen namelijk allemaal erg zacht stationair! We hebben er een stuk of wat van lopen maar eigelijk allemaal hetzelfde! We dachten laten we eens vragen! Gasklephuis hebben we al opnieuw ingeleerd! Alvast bedankt!