Geplaatst: 16-01-2006 11:52
[47007] Wij hebben een VW LT 28 SDI in onderhoud. Wij hebben reeds 5 maal in korte tijd de vacuumslang van deze bus vervangen omdat deze slang iedere keer op precies dezelfde plaats is gebroken.
Na de 2e keer hebben wij een flexibele slang gebruikt om scheuring door trilling tussen motor en rembekrachtiger te voorkomen. Dit had geen effect. Ook hebben wij deze slang langer aangebracht om flexibiliteit te creeren, helaas.....
Wie kan ons vertellen hoe wij dit kunnen oplossen?
vr.gr.
William