roken

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-04-2004 15:49

[12507] hallo iedereen,

Ik heb de laatste tijd last van dat mijn vito gaat roken zwart. vooral met optrekken en als ik hem op z'n staart trap. ik rij er niet te rustig mee dat ie vol zit met roet!Er zijn al enkele verstuivers van vervangen inclusief de cillinder kop. omdat de verstuiver afbrak. en de vliegwiel is verv, zat teveel ruimte op. de kilometer is op het moment 109.000 km

alvast bedankt!

Groetjes