Geplaatst: 22-04-2004 15:49
[12507] hallo iedereen,
Ik heb de laatste tijd last van dat mijn vito gaat roken zwart. vooral met optrekken en als ik hem op z'n staart trap. ik rij er niet te rustig mee dat ie vol zit met roet!Er zijn al enkele verstuivers van vervangen inclusief de cillinder kop. omdat de verstuiver afbrak. en de vliegwiel is verv, zat teveel ruimte op. de kilometer is op het moment 109.000 km
alvast bedankt!
Groetjes