Geplaatst: 23-04-2004 11:41
[12533] Kent iemand dit probleem: Bij koppelen met draaiende motor (!) is er een metaalachtige tik.......druklager of in de versnellingsbak.....al eens aan de hand gehad ? Als de motor niet loopt, geen tik ...Wat zal het zijn ?