bijgeluiden met koppelen...

7 reacties

Merk
Opel
Model
Vivaro
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-04-2004 11:41

[12533] Kent iemand dit probleem: Bij koppelen met draaiende motor (!) is er een metaalachtige tik.......druklager of in de versnellingsbak.....al eens aan de hand gehad ? Als de motor niet loopt, geen tik ...Wat zal het zijn ?