Stationair te hoog

3 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-04-2004 14:15

[12632] Ik heb hier een Mondeo staan met een te hoog stationair toerental (1100 rpm). Dit is na het vervangen van de waterpomp/distr.riem het geval. Veertje vanhefboompje op pomp en riemtiming al gecontroleerd, niets aan de hand. Motor loopt ook gezond, geen rook, vermogensverlies, etc. Wat te doen?