Geplaatst: 26-04-2004 14:15
[12632] Ik heb hier een Mondeo staan met een te hoog stationair toerental (1100 rpm). Dit is na het vervangen van de waterpomp/distr.riem het geval. Veertje vanhefboompje op pomp en riemtiming al gecontroleerd, niets aan de hand. Motor loopt ook gezond, geen rook, vermogensverlies, etc. Wat te doen?