Geplaatst: 23-05-2005 19:45
[31960] Accu is spontaan leeg na +/- 15 min.(vooraf heeft motor bv.uren gedraaid)
Storing komt zo nu en dan voor.
Laadstroom goed
Laadspanning goed
Accu nieuw en goed
Op moment van controle alles OK
ook geen 'verbruiker'
Auto is soms weken storingsvrij
'Verbruiker moet groot zijn(15min leeg)'
'plakken'gloeirelais ????
Wie oh wie weet het ??
alvast bedankt voor de reacties. Hub Hannemann