Geplaatst: 28-08-2007 19:06
[87417]Hallo allemaal,
Mijn auto is een Mercedes 190E 1,8 met het KE-Jetronic systeem.
Maar nu heeft hij geen vermogen meer.
Zijn CO waarde is: 4% - 5%
Lambda NOx waarde is: 0.948
Aan de CO stel schroef draaien heeft geen zin want de CO waarde verminderd niet wordt alleen maar hoger.
Groetjes
Astra Rijder