Geplaatst: 07-02-2007 22:56
[73816] hallo wij hebben hier een transporter die onder t rijden de hele tijd blijft inhouden behalve als je stevig door rijdt.
t volgende is gebeurd
de timing is meerdere malen gecontroleerd dwz de krukas poulie opinslaan t bdp de nokkenas en de pomptiming middels een micro meter
het gaat hier om een 2.4 zonder turbo dus een gewone brandstofpomp met een gashendel. de pomp is bij 2 verschillende bedrijven aan geboden met t zelfde resultaat.
verder hebben we de pomp op een andere transporter gezet en deze liep er perfect op dus weer een bevesteging dat de pomp goed moet zijn .
wat zou deze klacht kunnen veroorzaken?
met vr gr willem