4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-09-2007 17:23
[87924]na vervanging van de dit snaar en div kleppen , gaat de motot na de start heel hard stationair lopen, wel regelmatig dus de snaar is goed, wat ben ik vergeten?