6 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 10-02-2007 15:45
[74005] Moet binnenkort de bovenste draagarm vernieuwen aan de rechter bovenkant. Veel werk, of valt het wel mee ? (de onderste zijn vorig jaar al vernieuwd)
m.vr.gr Pappa