Geplaatst: 11-02-2007 22:02
[74099] ik heb een seat toledo 1.9 tdi met 180.000 km op de teller
deze auto start 's morgens geweldig alleen als die warm en je zet de motor uit hoor je een apart geluid en als je dan de auto weer warm start slaat die niet aan en moet je echt een tijdje door starten voor die aanslaat.
de dealer heeft de temperatuur sensor vervangen en de lucht massa meter maar zonder resultaat. nu zeggen ze dat de brandstofpomp stuk is.
wie kan me helpen
groetjes rene