hoogteregeling

4 reacties

Merk
Toyota
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
4.2
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-02-2007 2:05

[73507] als je de hoogtregeling in de hoogste stand hi wilt zetten komt deze terug in de normaalstand op tableau. In stilstaande positie. het lampje flikkert hi maar komt terug in N. Het achterste van de wagen gaat omhoog maar vooraan maar een klein beetje. en keert dan terug.

Om te zakken werkt deze goed voor en achteraan ook bij het terugkeren naar normaal

Regeling hard of zachte vering werkt goed en in de laagste stand lo en n geen problemen. Juist de hoogste wil deze niet nemen.

Lampje van off ligt niet aan en flikkert niet.