wie kan mij helpen voor het deativeren van een startonderbreker.

9 reacties

Merk
Seat
Model
Toledo
Type
Onderwerp
Motorcode
asv
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-02-2007 20:49

[74275] we hebben het volgende probleem met een toledo, deze auto heb twee weken met een lege accu gestaan en toen is het probleem begonnen auto opstarten en deze bleef op startonderbreker staan lampje van startonderbreker gaat gelijk knipperen zodra je het contact aan doet en dat is bij beide sleutels.

foutcode is sleutel signaal te zwak en ecu motorelectronica geblokkeerd.

de sleutels willen niet aangemeld worden want waarschijnelijk is het combi instrument defect.

nou heb ik meerdere optie op problemcar gelezen,er stond er ook 1 over dat je de start onderbreker kan deactiveren heeft iemand hier ervaring mee?????????????

heb actronics al gebeld maar die doen niks met seat startonderbrekers.

spoel om contactslot is ook goed en de stekker verbinding ook.

bedrading naar ecu is ook goed.

heb ecu ook al een tijd spanningsloos gelaten maar dat hielp ook niks.

wij denken zelf dat het probleem is veroorzaakt door het opstarten van de auto met een startbooster en dat er waarschijnelijk een ecu geploft is,want de auto is gewoon rijdend binnen gekomen.

startonderbreker module zit zeker in het instrumentenpaneel????????

weet iemand een adres voor het deactiveren van startonderbrekers laat het me weten.

alvast bedankt voor het meedenken.